20 år!

idag är det min dag, har redan varit nere på systemet en runda och inhandlat vin. Imorgon blir det systemet igen, fast i Växjö. För snart åker jag ner igen, kommer bli en toppen helg!
Dagen började bra, mamma och pappa sjöng för mig i morse, "Det är en vanlig dag..." som de sjungt i alla tider för mig, jo, som jag nämnt innan är Lotta min favorit! sen sa alla barnen grattis när jag kom till fritids, sen sjöng alla lärare för mig i lärarrummet, så snälla så! :) Fick säga hej då till alla barnen, de kramde mig som om de aldrig skulle få se mig igen, men det får dem ju, efter jul kommer jag tillbaka!
Ja, dagen har börjat mycket bra, och det kommer fortsätta så med. Vin och mys med vänner i min lägenhet ikväll,
Åh, vilken bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0