fullt upp

söndag, sara har åkt hem, så nu sitter jag ensam i min lägenhet. om en vecka åker jag hem till gnosjö över julen. Ska bli skönt att komma hem till ett nyrenoverat hem. Men innan dess har jag en vecka fullspäckad med roligheter.
Måndag: träna innebandy, ska testa ifall det funka med mitt knä
Tisdag: evelina och petra kommer nog på besök en sväng.
Onsdag: julbak med bananaa :) och sen julmys med tjejerna.
Torsdag: inget inbokad än, får jullov iaf
Fredag: High school musical maraton med markus
Lördag: 20 års fest hos fatima
söndag: Åka hem till gnosjö och ha julbord med linnea och gänget

ses i julstöket mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: fatima(the one and only)

fan va gött,här hoppar vi över sisådär tre år :))

2008-12-14 @ 23:19:36
Postat av: matilda

hahaha, ja, har inte din mamma berättat att du egentligen är 20 år? ;)

2008-12-15 @ 00:17:28
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: sandra

haha!!

2008-12-15 @ 15:41:45
Postat av: fatima(the one and only)

asså, jag har ju alltid kännt mej mer mogen än de andra i min ålder så nu har vi ju förklaringen till de:)

2008-12-15 @ 22:26:03
Postat av: fatima(the one and only)

asså, jag har ju alltid kännt mej mer mogen än de andra i min ålder så nu har vi ju förklaringen till de:)

2008-12-15 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0