Julen 2008

julafton blev den bästa på länge. Åt massa mat, spelade spel, umgicks, skrattade.. och dessutom hade vi en tomte i år. carlos som ställde upp för oss, Lucas blev lycklig över det.
juldagen blev en lugn dag med film och mys hela dagen. Tränade gjorde vi också, duktigt av oss.
Annandagan spennderades som vanlig uppe i töllstorpshallen, fotboll hela dagen. Jag är jätte sugen på att spela fotboll igen, till sommarn spelar jag förhoppningsvis i ett växjö lag och jag kommer vara skadefri. Mitt nyårlöfte! Jag vet precis vad som krävs för att jag ska lyckas!
På kvällen kom fatima, sandra och petra till mig, spelade spel och skrattade. Har allt lite träningsverk i magen idag, haha.
Ikväll kommer Lisa, Linnea, Daniel och förhoppningsvis Elin och Pontus till mig, ska spela spel. Att spela spel är det nya, varför supa när man kan spela spel? haha.

    

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen!

Jo de skulle jag väl kunna nångång :)

2008-12-28 @ 16:23:49
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0