Lyckad helg

trots att jag blev sjuk så blev det en lyckad helg, i fredags var det en lugn hemmakväll med familjen, alla var verkligen hemma, Mamma, Pappa, Evelina, Markus, Alexander, Petra och jag såklart. Det är inte ofta det är så numera, så det var väldans trevligt. Igår hängde jag med Petra till jönköping, jag, petra och bil själva, det slutar alltid med skratt, tur är väl det :) Bästa var ändå mc dondalds för något år sedan, det kan jag skratta åt än! haha.
På kvällen med det fruktsallad hos petra och alexander.
Idag har jag, linnea, lisa och daniel ätit pizza, sjungt singstar (inte jag!) och varit på bio, såg "vi hade väl iaf tur med vädret, igen"
Nu är helgen över och imorgon är det måndag igen, ska göra en interjuv då. Och på onsdag är det julafton, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0