Nyår

Sista dagen på året, är det inte sjukt? år 2008 är snart förbi, det har varit mitt år, precis som jag sa. 2009 ska bli ännu bättre. Kanske är det mitt också?
Ikväll blir det pims and hoe party för hela slanten, förutom de som är sjuka då. Tur jag har som blev sjuk innan jul.
De sista dagarna på året har jag spenderat bla Linnea och Daniel i måndags, vi gick ju som sagt 2 mil. Vi spelade spel och kollade på film på kvällen.
Igår fick jag stiga upp tidigt, Evelina hämtade mig och vi åkte till växjö, min lägenhet stod kvar och shoppade gjorde vi. Avslutade dagen med film med markus och evelina. Vi alla sov i evelinas säng, trångt ja.. haha.
Nu ska jag duscha och göra mig reda för årets fest.
Hej då 2008, Hej 2009.
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0