det var ju skit

att spela mot div 1 lag är inget jag rekommenderar, inte att bli skadad första träningen/träningsmatchen när man varit borta i 3 veckor, nu sitter jag här med mitt svullna knä och är arg på mig själv.
Tur jag har fått umgås med goingarna i växjö idag iaf, Fatima Safa (för att missförstånd inte ska ske), Klara, emma & shiponja har varit här, ätit massa onyttigt och kollat på film. Ni är massa bra!
imorgon ses vi alla på biblioteket och ta tag i hemtentan vi får kl 8 imorgon, great.
Nu ska jag kolla på one tree hill och gossip girl, sen blir det sängen.
sweet!

Linnea Park, du är en bra människa!

Kommentarer
Postat av: gnosjö-tima

haha tack matilda (A)det är inte lätt med flera fatimor, känns bra att du förstår mej !

2008-11-20 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0