en lugn vecka

har inte pluggat någonting denna veckan, och det har varit så skönt. Men när man tänker på nästa vecka blir man illamående, hemtenta igen. Jag har inte ens kommit över den senaste än. Nu har vi dessutom bara 2 dagar på oss. Åh vad jag längtar till när jag är färdig lärare. Men vi får se det positivt, ska ut på vfu om en vecka, Det ska bli skönt att bara få leka med de små söta barnen, träffar nog endel av de jag hade i somras.
Nu ska jag snart pallra mig iväg till skolan, har seminarie, där vi för första gången inte har behövt läsa 15 böcker.
sen åker jag med fatima till stan och tar tåget till Gnosjö, för det är någon som fyller år imorgon, nämligen fatima, en annan fatima. haha. Sen på lördag blir det back to växjö och inflyttningsfest för laget.
i like it.

Du ljuger så du tro det själv, vad ska du göra när sanningen kommer fram? Du kommer inte ha någon att gå till, ingen kommer tycker synd om dig, ingen.

Kommentarer
Postat av: fatima

haha fan va jobbigt med två fatimor

2008-11-17 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0