första advent

Det är första advent, men vi renoverar hemma så vi har inte tänt första ljuset än. Får nog vänta med det tills jag kommer ner till växjö. Då får jag fira andra advent med fina vänner, mysfrukost måste vi ha då, eller vad säger ni?
igår kväll firade vi mig och mamma, efter åkte vi ungdomar till Evelina och spelade spelet jag fick av Petra och Alexander, cluedo, det är så roligt, man måste verkligen tänka, man blir lite förvirrad ibland, men ack så roligt.
Idag vaknade jag tidigt, jag och markus satte oss framför tv:n och kollade på Lotta på bråkmakagatan, fick filmen av evelina igår, älskar den filmen, min favorit film helt klart! Nu ska jag kolla på OTH, sen försöka röja upp på mitt rum, det är jobbigt att flytta hemifrån, ligger väskor, böcker och massa massa pappern på mitt golv nu, blir trött av att bara kolla på det, usch.
Ha en bra första advent! :)


Petra, tack för att du fick mig att inse hur han behandlade mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0