hej då Växjö

idag lämnade vi in hemtentan vi slitigt med i två dagar, det kändes riktigt skönt. Fick även tillbaka hemtentan vi lämnade in för två veckor sen, och jag klarade den. Så skönt! Nu säger vi hejdå växjö för ett tag. Ska hem på vfu, ser verkligen fram emot det. Sandra jobbar ju där med så det blir riktigt trevligt. Kommer dock sakna alla här nere, men vi syns snart igen. Nästan gång vi ses fyller jag 20 och det blir glöggmys och jennie. sen 20 års fest på lördagen då det kommer massa folk hemifrån, ser verkligen fram emot det! Tiden går så fort. Snart kommer jag sitta här vid mitt röda bord igen och berätta om min vfu, för jag kommer nog tyvärr inte ha något internet på två veckor, renovera hemma.
Nu ska jag nog faktiskt ta och sova, är en dag imorgon med.



Grattis Linnea i efterskott & grattis mamma & suzana i förskott :)

Kommentarer
Postat av: sandra

woho! nästa vecka ses vi på Åvikenskolan dåråå:)

2008-11-22 @ 08:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0