one week left

en vecka kvar i växjö, sen åker jag hem till gnosjö för vfu i två veckor, skönt ska det bli.
Var hemma en snabbis i helgen, kaos hemma, renovering på hela övervåning ungefär, allt utom markus rum. det blir massa fint. var lite fest hos lilla timus i fredags, mycket trevligt, förutom att min mage inte gör som jag vill. Lördag var det lite inflyttningsfest för laget i min nya lya.
och igår.. ja vad fan gjorde jag igår? absolut ingenting.
ja ja.. nu är det som sagt bara en vecka kvar här.. har fullt upp. Ikväll blir det innebandyträning, första gången på tre veckor, yey, match mot ingelstad på träning. Imorgon ska vi tjejer i basgruppen har myskväll med massa onyttiga saker. bakverk, popcorn, dipp, chips, ja, allt och en film på det.
På onsdag börjar helvetet, hemtenta som ska in på FREDAG... jag dööööör.
hejdå!!

ps. växjö är verkligen toppen! jag trivs! ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0