VFU

har det helt underbart på vfu:n, barnen är så lugna och snälla, och personalen är riktigt trevlig. Trivs som fisken i vattnet. Men jag längtar tillbaka till växjö, där nere har jag fullt upp hela tiden. Okej, jag har haft ganska mycket för mig varje kväll här också. Men det är ändå inte samma sak.
i helgen har jag fullt upp, ska göra smörgåstårta imorgon tills på lördag, då vi ska ha kalas för mig och mamma. sen blir det kankse ullared på lördagförmiddag, får se vad det blir. söndag ska jag plugga och hjälpa till här hemma, blir nog bio också. ska fika på bernts med fatima imorgon också. Nu bara bubblar jag helt osammanhängande..
var iaf i värnamo idag, köpte julklapp till markus och lite andra grejer :)
nej, en dag kvar på fritids denna veckan då..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0