Allsvenskan

Allsvenskan är igång mina damer och herrar och jag är världens lyckligaste. Det finns inget bättre än att titta på Bajen, jag älskar det. Emil johansson gjorde min dag, vilket jävla mål, årets mål redan första matchen? det är inte illa. En poäng fick vi med oss, superbra! Vi var både glada och arga under matchen, Markus skriker "jävla Hora" och upptäcker sedan att fönstret är öppet och nedanför sitter massa folk och glassar på Tufvanängen, hörde dem? de kan inte ha missat det vrålet.
Har hiitils haft en toppen helg, grillning vid trummen med lisa, linnea och daniel igår, hockey, en sväng till vattentornet och spel, det kan inte bli annat en än bra fredag. Idag vaknade vi upp i en varm lägenhet och solen sken som aldrig förr. Vi gick ner mot stan och strosade runt där ett tag, köpte glass och satte oss vid sjön, Man kan inte annat än älska våren. Ikväll har jag suttit hos markus med han och syster evelina. Vi har gjort hembakad pizza och kollat på robinsson. B ra kväll och jag är helt slut. Ska snart gå och lägga mig, ska gå runt växjösjön med evelina imorgon innan hon åker hem mot gnosjö igen. Tur jag och markus också åker hem snart så vi träffar henne och allihopa hemma snart igen. har en bra påskhelg att se fram emot, även om den inte blev som vi tänkt så kommer den bli bra ändå, i det sällskapet kan det inte bli annat än bra.
Sov gott nu allihopa, det ska jag göra, ska lägga mig med ett leende på läpparna för jag är så lycklig över alla underbara människor som finns i min närhet! Lovly!

Kommentarer
Postat av: sandra

:)

2009-04-05 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0