Är jag lat?

Jag känner mig otroligt lat idag, men är jag egentligen det? Var på morgonpromenard med melanie och jag gjorde även lite styrka på min pliatesboll när jag kom hem. Då är jag ju faktiskt inte så lat, eller hur? Men jag satte mig i soffan halv 11 och jag har inte rest mig upp än. Jag har kollat på andra avenyn, facebokat och rent ut sagt bara latat mig. Men jag är nog ändå lite värd det efter som jag har varit ganska duktig idag. Dessutom är klockan bara kvar över 12 så jag har hela dagen på mig att göra allt annat än lata mig. frågan är bara vad jag ska göra? Lägenheten skulle behöva en ordentlig städning, men det är ju bara så tråkigt att städa. Men måste man så måste man. Jag får nog helt enkelt ta och städa här hemma, sen ska jag nog baka lite bröd till min bror som jag lovat att göra. Ja, så får det bli.
Ha en bra onsdag allihopa!
/ t

Kommentarer
Postat av: petra

då är jag lat varje dag! :D

2009-04-15 @ 13:15:08
URL: http://petramargareha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0