att packa

...måste vara bland det tråkigaste som finns, helt klart. Jag ska inte ens vara hemma länge, så jag har tänkt packa ner lite kläder, men det går inte. Jag måste ha med mig myskläder så att jag ska kunna mysa hemma, och sen måste jag även ha med mig träningskläder så att jag ska kunna träna också, sen måste jag ju ha vanliga kläder med mig, se ni vilket problem jag har? Allt detta i en liten väska, går det verkligen? Jag får helt enkelt försöka trycka ner allt, löparskorna kan jag iallafall lämna hemma för jag planerar att låna mammas när jag ska ut och gå, det är väl ok mamma?
har haft fullt upp hela dagen, städat, tvättat, pluggat, varit ute och gått med melanie och tillsist kollat på markus match. De vann med 1-0 och markus gjorde assist. Stolt lillasyster är jag nu!
Resten av kvällen ska jag som ni kanske förstå packa och även följa Liverpool-Arsenal på texttv. Det är så min kväll ser ut. Kommer väl vara i säng klockan elva kan jag tro.
Imorgon efter lektionen far jag hem mot gnosjö, ska vandra hem från stationen, också därför jag inte vill ha massvis med packning med mig, har planerat att åka på fotboll med sandra, våran vän petra ska spela match. Vi kanske skulle ordna en hejaklack sandra, eller vad säger du? Fast du kanske skulle skämmas för oss då petra? *skratt
Nej nu hörrni, ska jag ta tag i min packning. Ha en bra helg!
/t

Kommentarer
Postat av: petra

Haha, nej då inte skämmas. Jag kommer bara låtsas att jag inte känner er. ;) haha!

2009-04-21 @ 22:58:15
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, hejja hejja HGOIF :)

2009-04-22 @ 17:16:06
URL: http://maalmen.blogg.se/
Postat av: klara

meen du glömde ju negerbollarna!! hihi... Hoppas att du har det kalas i gnosjö! Kram på dig

2009-04-23 @ 19:10:17
URL: http://klarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0