dagen efter

dagen efter brännbolls spelande, grillning på tufvan, solbränna (i form av en bonnabränna), tårta hos matilda och utgång på sivans med ingen mindre än emma. Dagen var jättetrevlig, men på sivans spelades dålig musik och emma och jag kände att det var ingenting för oss. Så det blev en tidig kväll för oss, rätt skönt att komma hem lite tidigare.
idag mår jag faktiskt ganska bra, klockan fyra ska jag iväg och träna med emma och klockan sex ska jag gå runt sjön med melanie. Innan dess har jag inte tänkt göra speciellt mycket, sitter just nu i soffan med datan i knät och kolla på tv och har inte tänkt att resa på mig än på ett tag iallafall. Ska laga lite mat senare har jag tänkt, Spagetti och köttfärssås, vilket jag aldrig ha lagat här nere i växjö så kände att det var dags.
Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter, går endast måndag och onsdag, så det blir ganska slappt. men har en hel del pluggande som måste göras. På onsdag blir det gnosjö en runda, tänkt stanna till lördag morgon. Planerat in middag och utgång med emma på lördag, det ser jag fram emot.
Nu ska jag fortsätta med mitt soffhäng :)
/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0