GNOSJÖ!

Nu är jag hemma i gnosjö, var riktit segt att åka tåg idag, jag och markus planerade inför påskafton. Tur man inte åkte själv iaf, hade aldrig stått ut. Väl hemma i gnosjö hämtade mamma oss på stationen och det blev en runda på systemet, ja, ni som inte är från gnosjö, det finns systembolag här, köpte mig en baginbox till denna och nästa helg. Har precis ätit mammas mat, fläskfilégryta med färsk pasta, det var super gott. Det är verkligen skönt att vara hemma. Ikväll ska jag och sandra till hillerstorp och kolla och heja på när vår vän Petra spelar fotboll, ska självklart heja på de andra i också, för hillerstorps goif finns fortfarande i hjärtat, det vill jag lova. Ska bara komma på ngt att göra innan fotbollen börjar, allt utan att plugga, kan ju kanske börja med att packa upp min väska, det är nog en bra idé matilda.
Har inte mycket mer att skriva, mer än att jag är tacksam för mitt liv. Jag tror jag aldrig varit så lycklig som jag är nu, jag älskar växjö och alla nya vänner jag fått där, och jag älskar att komma hem till mina älskade vänner här i gnosjö. jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

happy happy happy:) Sen sen!!

2009-04-09 @ 09:23:29
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: petra

hola baby! :)

2009-04-09 @ 11:11:56
Postat av: Melanie

Åh, det visste jag inte! Men det är bra.. Växjö behöver ett nytt fik! Vi är trötta på Askelyckan :D

2009-04-09 @ 19:45:39
URL: http://melanierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0