God morgon

det är verkligen en god morgon, solen skiner och det börjar redan bli varmt ute. Jag var uppe med tuppen för att gå runt sjönt med alexander och melanie, det är så skönt att gå ut och gå på morgonen, och det blir bara bättre med bra sällskap! Bra start på dagen helt enkelt. ska snart iväg till skolan och göra grupparbete med fatima, vi ska slå ihop våra kloka hjärnor. Annars har jag faktiskt ingenting planerat idag, kanske bara ska ta det lungt hemma eller dra iväg och träna på simhallen. Vilket det blir återstå att se. och vet ni vad? nu är det ännu en dag närmre torsdag. jag ser verkligen fram emot påskhelgen, grilla och fest med vänner, kan det bli bättre? nej jag tror faktiskt inte det. Nu ska jag snart ta och pallra mig iväg till skolan. hejsvejs
/ t

Kommentarer
Postat av: Melanie

Hej :) Ja jättegärna! Jag vill gå så ofta som möjligt, men Alexander vill aldrig. Och det är så tråkigt att gå ensam! Just tell me! :)

2009-04-07 @ 14:10:45
URL: http://melanierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0