Helgen

är nu snart över, är dock ledig imorgon men ska plugga med fatima klockan nio, måste skriva klart texten. Helgen har varit bra. I fredags blev det så ska det låta med sandra, petra och fatima. Även hårfärgning av mig och sandra, petra var den som fick färglägga oss. Blev nöjd, nu är mitt hår mörkare igen.
igår tog jag tåget tillbaka mot växjö. Emma var på stationen när jag kom hit, vi gick på stan en runda och sen blev det god mat och alkohol. Melanie kom när hon jobbat klart. Kvällen slutade på Oléo med 90 tals musik, bra kväll. Träffade mycket innebandy folk som jag inte sett på ett tag och även en gnosjöbo,eller törestorp var att vara mer exakt :)
Idag vaknade jag hyffsat tidigt, tog en promenard med Markus och sen blev det lunch med Melanie och vi gick även en runda på stan. Hängde med henne hem för att se Hennes och alexanders lägenhet, och jag kan bara säga att jag är så avundsjuk. Så otroligt fin!
Nu ikväll har jag ätit tacos med Markus och kollat på tv. Ska snart krypa ner i min säng, så fort markus har pallrat sig hem mot hans lägenhet. Imorgon är det ju som sagt plugg som gäller, men även promenard och träning med Mel. :)

/ t

Kommentarer
Postat av: Melanie

du är söt du!

2009-04-27 @ 12:10:22
URL: http://melanierosen.blogg.se/
Postat av: petra

Du lever då inget tråkigt liv. Lite avis. ;) sitter hemma i mysbyxor och ska snart till värnamo. :S

Puss kram vännen!

2009-04-28 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0