jävla fönster

sitter ensam i min lägenhet och gör aboslut ingenting i väntan på att "så ska det låta" ska börja. Jag har verkligen långtråkigt. Markus sitter i sin lägenhet och plugga på hans feta historiatenta som han har på måndag så han kan man inte umgås med. Fatima jobbar ikväll, emma umgås med linus och klara med wille, ja, alla har någonting att göra, utom jag. men jag får istället ladda inför morgondagen, då jag får träffa både emma och klara, pluspoäng till det. Min underbara fredag blev inte så underbar sen ändå. Mitt fönster gick inte stänga, och jag var fly förbannad, störde markus i hans pluggande och skällde på mamma. Ber om ursäkt för det. Men visst blir man frustrerad när hyresbostäder stänger tidigare just idag när jag behöver deras hjälp. Jag fick tillslut ringa "SOS Alarm" som de så fint kallar det här nere. Två män kom hit och kollade på fönstret sen gick de ut och hämtade en stor fet bräda så de kunde hålla fönstret uppe. de lyckades iallafall stänga det, men jag får dock inte öppna det för då kan fönstret trilla ut, inte så lyckat kanske?
nu ska jag fortsätta att ha tråkigt, ha en bra fredagkväll mina vänner! imorgon är det fest!

Kommentarer
Postat av: petra

ojdå. det låter inte så bra hörrö. men det ska dom väl fixa?!

2009-04-19 @ 22:03:55
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0