Klara, min vän

Min dag blev inte alls som jag tänkt mig, nej, den blev mycket bättre. Klara ringde och frågade om jag ville gå på stan med henne, och jag tackar inte nej till en dag med min lille vän klara. Klockan två stod jag utanför hennes dörr med min cyckel. Vi tog våra fina hojar med två hjul ner mot stan. Vi strosade runt och jag köpte mig ett par skor på H&M, helt gratis blev dem för jag hade 100 kr att handla för där så nej mamma, jag har inte slösat några pengar. Vi tog en fika på det nya fiket, den fikan var ingen billig fika, men riktigt mysigt var det att sitta där. Sen cyklade vi tillbaka mot campus och bestämde oss för att grilla, in på willys och hem mot klara. Vi invigde hennes lille grill, och gud så gott det blev. Vi är änna rediga grillmästare vi Klaris! hihi. Nu sitter jag hemma i min lilla lägenhet, ska packa min väska inför hemresan, jag och markus åker hem redan imorgon klockan 13, vi orkade inte vänta ända till torsdag. Missar dock grillning med klassen, men det kommer fler tåg. Denna gången går tåget mot Gnosjö. Där var jag allt lite finurlig! Hem, ljuva hem. Ja, det ska bli redigt skönt det. Äta mammas mat, mamma om du läser detta så vill jag ha potatis och pannbiff någon dag. Och ni nu ska veta, att det är sällan jag vill ha potatis, det är inte direkt någon favorit. Men när man inte ätit det på länge och när det är mamma som gör den så går det faktiskt äta. Förutom att jag tänkt äta potatis och pannbiff så ska jag hälsa på min mormor, allihopa ska till henne på långfredagen och äta middag, på lördag är det partaj som gäller, jag och markus som fixat och donat lite med en fest. Kommer bli alldeles utmärkt. sen har jag inte direkt något planerat i helgen, ska iallafall umgås med sandra och petra vare sig de vill eller inte, men jag tror allt de vill det :)
Nej nu ska jag faktiskt packa och inte sitta här och skriva, Ha en bra påskhelg! :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Finns det ett nytt fik? :O

2009-04-08 @ 21:59:20
URL: http://melanierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0