Måndag

det är måndag och en där närme torsdag då jag åker hem mot gnosjö. har varit en bra dag, skolan var dock väldigt seg idag men vi slutade tidigt som vanligt så det gick rätt fort. Hängde med emma till stan när jag slutat, hon skulle köpa presenter så jag gjorde henne sällskap. Vi åt glass från glasskungen och satt och njöt av solen. Vi träffade även på jennie, det var lycka, du har varit borta alldeles för länge från mitt liv, nu får du allt komma tillbaka igen. Skratta med gammelsmurfen gillar vi alla. Ikväll kommer emma, klara och fatima hit, fika och bara sitta och tjöta, skratta lär vi ju göra en del också, som vanligt. Nu ska jag se om jag kan slänga ihop något fikabröd och lite mat också kanske?
ha en bra måndag mina vänner, snart ses vi alla gnosjöbor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0