Påskhelgen

Nu är jag tillbaka i växjö efter en mycket bra helg i gnosjö. Jag har konstaterat att jag träffat petra och sandra varje dag sen i onsdags, och det är just dem två som har gjort min helg så bra. Här kommer en lite sumering av helgen i text och bilder.
I torsdags satt vi aliihopa, jag, sandra och petra hos petra och försökte komma på vad vi skulle göra. Det tog sin lilla tid, men vi fick oss tillslut ett ryck och åkte till töllstorp för att fotografera lite. varför betala bilder från model lab m.m när man kan ta själv?



i fredags blev det som jag nämt i tidigare inlägg frukost ute i solen med petra, sandra, alexander, markus och evelina. det var otroligt skönt och något som verkligen borde göras oftare. Middag hos mormor senare och vi fick enligt henne ingen efterrätt utan det blev tårta. Vilket för oss är efterrätt? Jag, Petra, alexander och markus åkte och hämtade sandra för att förfesta lite hos oss innan de skulle vidare till värnamo. För mig blev det en lugn kväll i form av innebandy och så ska det låta.
i lördags var det som alla vet påskafton och det var dags för grillning i goda vänners sällskap, kvällen innehåll skratt, spel och andra trevligheter.


Söndagen vaknade man upp utan bakfylla för man tog ju det hyffsat lugnt dagen innan. Redan halv 11 var vi iväg för att grilla med våran 5 årige kusin Lukas. Vi tog med honom till cowboyberget där vi alltid lekte när vi var små. Han spg ut att gilla att springa runt i skogen med oss. Efter grillning var det dags att heja fram våra grönvita bröder till en vinst, det slutade dock i förlust. Hyllad blev Sulan för alla hans år i bajen, och jag kan kan säga att det verkligen gör ont i hjärtat. Och vet ni hur jag avslutade min söndag? tror det eller ej, men jag kollade på film med Petra och Sandra. hihi


Gårdagen spenderade jag på en fotbollsplan, om det nu vore så väl. Jag var dess värre bara brevid planen som åskådare, två matcher såg jag. först alexanders och sedan petras. Har som sagt haft en riktigt bra helg. Ikväll blir det god mat i form av hemmagjord klyftpotatis och kött och så ska jag självklart kolla på liverpool-chelsea. Hoppas Liverpool vänder det här och vinner med 3-0, Gerrard ett mål och torres två, man får väl ändå hoppas? :)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för helgen:) Det har varit toppen! see you soon! :) PUSS

2009-04-14 @ 17:30:14
Postat av: Anonym

Tack vännen. Har verkligen haft det hur bra som helst nu i påsk! :) PÖSS!

2009-04-14 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0