ser framåt

Satt precis och tänkte på hur mycket man har att se fram emot. Till helgen är det grillning och fest på sivans som gäller, sen är det snart valborg då vårat älskade sigges öppnar, det är dags att springa vårruset med frippisarna, allkårsveckan då vänner hemifrån kommer och ska göra campus, klassen kommer och ska göra gnosjö osäkert, snart kommer det efterlängtade sommarlovet som jag bestämt ska bli mitt allra bästa sommarlov, spanien, stockholm och så ska jag, klara, emma och fatima ut och göra sverige osäkert, karlskrona, nora och vad det nu blir för resor. Jag ska sjunga "det här ska bli den bästa dan i mitt liv" tyst för mig själv varje dag i sommar. Ni ska veta att jag sitter med ett stort leende när jag skriver detta. Nu ska jag gå runt sjön med ett stort leende på läpparna för att visa alla i växjö hur lycklig jag är. förhoppningsvis ler de tillbaka mot mig och känner sig lika lyckliga som jag. Lev varje dag som om de vore den sista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack underbaring!

Jag blir så himla trött ibland det är så himlans mycket nu. ordna inför träningslägret. fixa lägenheten, ringa apu platsen, klara av nervositeten inför apun, prov, grupparbeten för att inte tala om rättegången! :S Är glad att jag har er mina änglar! PUSS

2009-04-16 @ 19:03:39
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: petra.

bra inlägg förresten! :) Sommaren kommer bli bra. Men jag har apu när det är sigges premiär. kväll med dessutom. :/

2009-04-16 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0