Skinande rent

Det är faktiskt nästan skinande rent i min lägenhet nu. Håller även på att tvätta för fullt, så ikväll får jag krypa ner i nytvättade lakan. Känner mig duktig som tog tag i städandet tillslut, det behövdes verkligen. Jag är fortfarande helt överlycklig över matchen igår, jag längtar till stockholm och söderstadion nu.
Ska iväg och plugga om en stund, ska möta fatima klockan ett. Har bestämt att jag ska skriva minst två sidor idag, annars kommer jag bli besviken på mig själv. Vill bara få uppgiften klar så man slipper den sen och bara kan ta det lugnt över valborg. Hade varit riktigt skönt att komma hem ikväll och inte känna stressen över att man måste komma igång. Så vi får se hur långt jag kommit ikväll, om jag känner mig själv rätt kommer jag sitta där tills jag skrivit de där två sidorna, om inte mer, kanske skriver jag klart hela uppgiften? jo, drömma går ju :)

Kommentarer
Postat av: petra

jag ändrade texten, igen! ;) haha!

2009-04-21 @ 13:25:36
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0