söndagsångest

Här sitter jag i min ensamhet och kollar på någon film som går på trean som precis tog slut. det är söndag och jag har söndagsångest. När jag har ångest så måste jag vara sysselsatt för att inte tänka så mycket. i morse gick jag och syster på morgonpromenard, när hon åkt hem och markus åkt i väg på match kände jag att jag avr tvungen att göra någonting, så satte igång och gjorde lite styrkeövningar på min pilatesboll. sedan gick jag en runda, tog en omväg till willys för jag skulle få tiden att gå. har även pratat med sandra i 1,5 timme, och jag vet inte hur vi lyckades prata så länge, vad pratade vi om liksom? Jag kom iaf fram till att jag längtade hem när jag pratat med henne. Jag saknar sandra, petra, alexander, mamma och pappa. Det är nog också därför jag har söndagsångest? eller så är jag bara en mes som inte klarar sig utan sin familj och sina vänner. Jag vill ha fler sådana dagar som när jag, petra och sandra bara satt hos petra och pratade.Man behöver inte planera in att man ska göra ditt och datt, utan bara sätta sig hos någon och bara umgås, det blir jag lycklig av. nej nu ska jag inte sitta här och klaga över min söndagsångest. Markus kommer förbi senare efter hans match, vi ska äta tacos. Tur man har markus här nere. På torsdag får jag åka hem till gnosjö och träffa alla om ja tänker på det kanske min söndagsångest släpper :)

Kommentarer
Postat av: Kungen

Här sitter jag och tittar på en film som precis tog slut? hur gör man då :O ?

2009-04-05 @ 20:35:49
Postat av: matilda

haha, bra fråga, men den tog ju slut när jag skrev :)

2009-04-05 @ 23:36:25
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är bara för att man är så bra vänner som man kan prata sålänge utan problem!! :)

2009-04-06 @ 09:56:48
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: petra

matilda, saknar dig när du är där i den dära staden växjö! ;)

2009-04-06 @ 15:44:03
Postat av: matilda

petra, jag saknar dig också ska du veta! men snart lämnar jag den hära staden växjö för att komma hem till er!

2009-04-06 @ 22:27:31
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0