torsdag, snart helg

Det är redan torsdag igen, min torsdag började med lite besvikelse, vi hade utomhuspedagogik och hade hört att vi skulle bygga kojor ute i skogen, men nej, vi var inne i en källare och täljde pinnar, jag menar, det kan man väl ändå göra utomhus, speciellt när solen lyser. På lunchen satt vi iallafall ute i solen, brände mig på armen, så vart är det verkligen, jag älskar våren. efter lunchen fick vi bygga båt eller drakar, jag och matilda byggde en jädra snygg båt som vi döpte till M and M, fiffigt va? imorgon ska vi se om de kan flyta på trummen. Annars har jag inte gjort mycket mer idag, gick till willys och handlade innan, lagade precis lite mat så är en aning mätt nu.ska snart baka lite för jag får besök imorgon, Lisa, linnea och daniel kommer hit. Syster kommer även, men hon ska bo hos markus och stannar lite längre än de andra. Det blir iallafall grillning vid trummen, och lite hockey verkar det som. kommer bli en bra helg, hammarby har preimär mot elfsborg på lördag med, oj vad jag längtar, det pirrar i magen, det är kärlek liksom. Får se vad helgen har att erbjuda sen, grillning vid kampen pratade emma om så det blir nog det om det blir fint väder i helgen också. Långledigt nästa helg också, åker till gnosjö på onsdag och stanna ända till tisdag, nästan en hel vecka. Nej matilda, nu får du ta och göra lite nytta.
Hej svejs!
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0