underbara fredag

Underbar fredag, underbart väder. har hunnit med en del idag faktiskt, testade våran båt i trummen idag och visst flöt den, när vi slutat gick jag och markus och åt lunch på stenladan, pastabuffé, sjukt gott, sen köpte vi en glass på ica och satte oss nere vid trummen med solen lysande i ansiktet, helt underbart. Nu sitter jag här i min lägenhet, hade gärna varit ute i solen men måste tvätta och städa min lägenhet innan lisa, linnea och daniel kommer, kan ju inte se ut som en svinstia. Blir troligtvis grillning nere vid trummen och sedan hockey. Vilken superfredag.Jag gillar det! Nu ska jag snabba mig att städa lite, kanske hinner sätta mig i solen en stund till senare då? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt det lät :)

2009-04-04 @ 10:32:53
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0