Allt handlar om..

pengar och saker man vill ha. Synd man inte fått så mycket jobb denna sommarn. Vi åker till stokchol imorgon, men någon shopping blir det inte för mig. Köpte mig dock ett par skor, Vaga Bond skor som var på rea, för mig som har problem med rygg och som sliter ut ett par ballerina skor på en dag var det ett riktigt fynd. Köpte mig ett par Ballerina från Vaga Bond för drygt 2 år sen, om inte mer, jag har fortfarande kvar dem, så passade på att köpa dessa nu eftersom jag vet att de är bra. Hoppas man kan handla lite på rean i stockholm iallafall, har man tur kanske man hittar ett par converse som jag kollat på super länge, den nya tunna modellen, svårt att förklara men ni förstår nog, och ett par ljusblå jeansleggins hade varit bra med. har jag sådan tur tror ni?
Ikväll ska jag till Anna. Elin och Lisa kommer och hämta mig klockan sju, så måste hinna packa och så innan. för imorgon drar vi, tidigt tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha de så skoj i Sthlm gumman! hoppas du hittar de skorna du söker.

Håller med dig att Vagabond är bra, har ett par tunna skor som jag haft i över 2 år med :D syns knappt att de är slitna på sulan heller :D as goa.

Värt sitt pris!

KRAMIS

2009-08-07 @ 23:45:36
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0