En lördag

Jag har gjort lite allt möjligt denna lördag. Började dagen med att flytta min syster, hjälpte endast till att lasta släpen här hemma sen drog de iväg mot olofström. Vet inte när jag träffar min syster nästa gång, det kan dröja flera veckor. Jag får ta och  hälsa på henne snart.
Efter det la jag mig i solen i någon timma, och det syns i ansiktet, som jag ser ut nu. Liknar ett spöke, fast jag är röd istället för vit. Sen gick jag och funderade på hur jag skulle göra med kvällen. Det bestämndes tillslut att vi skulle ha en liten förfest här, men när vi skulle åka kände jag inte alls att jag var sugen på Logen så de fick åka utan mig. Linnea, Mattias. Jakob och Anna stannade kvar en stund, sne åkte även de. Nu nu sitter jag här och snokar runt på internet. Men hittar inte mycket som är intressant. Nej jag blir nog inte uppe så länge till, ska upp och träna med Sandra imorgon, sen ska jag klippa gräset på pappas jobb, har även planerat att plocka blåbär med pappa. Vi får se om vi orkar det i värmen. 
Ha en bra lördag kväll vad ni än hittar på :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att ligga i solen ;) det gjorde jag med hehe hela dagen var lite bakis igår :)

Duktig du är som gör saft och sånt :) tänkte med ge mig på det sen nästa år.

Har inte hunnit med att plocka några bär eller frukter i år.

Ha en bra dag! Puss o Kram

2009-08-02 @ 10:42:21
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0