Ingen rubrik

Då har denna dagen också gått. Hängde med Sandra till jönköping för att hämta hennes data,trevlig liten åktur. Det är nära nu, snart flyttar du. Men om några år är det vi som bor i stockholm, petra också. Eller vad säger ni mina vänner? Ja, stockholm är en stad jag ska bo i en dag, jag vill verkligen det.
Resten av veckan är rätt lugn, är ju ledig så jag har inte mycket för mig. Ska kolla på fotboll imorgon i smålandsstenar, onsdag har jag bara planerat morgonsim och torsdagkväll åker vi till Växjö för att sedan åka vidare till karlskrona på fredag för att spela innebandy.

Pratade äntligen med min älskade syster i telefon innan. Hon verkar har det bra där nere, hårda träningar men det klarar hon, för hon klarar allt min syster, Hon är bäst. Jag saknar henne allt här hemma. Hon kommer hem helgen v.35 så då ska vi hyra film, får se om det blir på lördagen eller söndagen, film blir det iallafall. Ska även hälsa på henne Alla Helgona helgen, för jag har match där nere då som det ser ut nu. Ska självklart försöka åka ner tidigare, kan lika väl åka dit som hem till Gnosjö, det är lika långt.
Nu ska jag ta och krypa till sängs, iallafall snart, Träning står på schemat imorgonbitti.

/matilda.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0