slut på helg

Första arbetsdagen avklarad, tre stycken till återstå sen är jag ledig fram till skolan börjar v.36. Har haft en riktigt bra helg också. I fredags var jag hos Petra, åt jordgubbar och melon. i Lördags flyttade vi ju evelina som sagt, och efter det var det lite förfest här, dock utan utgång för min del. Igår jobbade jag på pappas jobb, klippte gräset. Passade även på att glassa i solen, tills en katt kom och förstörde allt för mig. Plockade blåbär gjorde vi också, jag och pappa. Kvällen avslutades med grillning med pappa, markus, alexander, petra och sandra, riktigt trevligt hade vi det. Det var min helg, hunnit med en hel del.
Nu är det snart dags för Bajen och ikväll ska vi vinna. Ska slå mig ner i soffan och heja fram mitt lag.
Tänk att på söndag står vi allihopa i klacken! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

första gången för mig i klacken! haha!

2009-08-03 @ 21:07:13
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Du verkar ha haft en toppen helg ;)

Ja igår fick man allt passa på att pressa i solen :) hehe jäkla katt då som förstör...

Ne nu ska ja sova snart. :) trött efter en hård dag hehe Natti natti!

2009-08-03 @ 21:47:00
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0