Växjö

Först vill jag bara börja med att säga att jag är sjuk, så det är faktiskt lite synd om mig idag. Markus fick hoppa in och jobba istället för mig idag. det som var sista dagen för denna sommarn och allt. Kommer allt sakna de små barnen, men speciellt flickan som jag jobbat med. Att se henne springa runt och leka och skratta är nog det bästa som finns, en sådan härlig liten varelse.. men nu får jag återgå till mitt liv i Växjö igen. Ska bli roligt att träffa allihopa igen. Får hoppas jag bli frisk snabbt så jag kan roa mig lite. Har ju så mycket planerat i helgen.
Klockan 14.00 rullar bilen mot Växjö, kommer hem redan 12 septemeber då min syster kommer på besök igen. Sen dröjer det ett tag innan jag kommer hem, kanske jul? fast nej, skulle inte tro det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0