fredagsmys

sitter i min lägenhet och väntar på världens bästa syster som ska komma förbi på fika innan hon åker vidare hem mot Värnamo. Blev faktiskt klar med min examinationsuppgift och känner mig riktigt stolt, cirka fem sidor blev den på och nu kan jag äntligen pusta ut lite. Ska bara komma på en fråga jag ska ställa till klassen när jag redovisat om mitt arbete, inte så svårt med andra ord. Nu har vi endast ett arbete kvar på denna kursen, ett femtonsidor långt arbete som vi ska ha över julen. Som tur var får man jobba två och två så jag ska göra det med min vän fatima, vi är så kloka tillsammans. Jag ska nog sätta igång lite med det på måndag när de andra ska sitta med sina examinationsuppgifter så man slipper har så mycket över julen. nog pratat om skolarbeten, inget roligt att prata om. Ikväll ska jag och daniella laga mat, grekiska färsbiffar med rotfrukter, till det en kall sås och en god sallad. Vi ska även självklart se idolfinalen, aldrig varit så insatt i idol som jag är nu, erik är verkligen riktigt bra, Calle med för den delen. Kanske går bort och kollar läget hos Matilda ikväll med, det är fest där. Men en annan ska upp och jobba imorgon klockan åtta så får se hur det bli med det. Blir nog en bra fredag. En annan vän som är lycklig idag är Klara, hennes wille är äntligen hemkommen från afganistan där han varit i hela sju månander. Hon är uppe i stockholm och hämtar hem honom, hihi.
nu ska nog tilda göra lite annat än att bara sitta och blogga, ni får ha en bra fredagkväll, mys riktigt ordentligen. Det är ju faktiskt dags för fredagsmyyyyys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0