Hej och hå

Dagarna bara rusar iväg och inte gör jag något direkt vettigt av dem, eller det känns så. Igår var vi samlade allihopa igen, hemma på gärdesgatan, tacos och spel stod på schemat, petra och alexanders nya spel är det nya. idag väckte mamma mig och frågade om jag ville hänga med till gislaved, självklart ville jag det. Köpte julklapp till lukas, ett par byxor och mitt efterlängtade snobben lakan, helnöjd var jag efter den resan. Lukas och Urban har varit här idag, den lille busen är för rolig. Eftersom han inte firade jul med oss i år så fick han sina julklappar idag, vi hade lagt dem under granen och sa att tomten lämnat dem, sen frågade han flera gånger vad tomten sa när lukas inte var där. Han kontaterade även att jag inte varit snäll i år eftersom jag fick en toalettborste i julklapp, jag gillar den lille pojken. Resten av kvällen spenderas i soffan framför en innebandymatch mellan aik-warberg, ser verkligen fram emot stockholmresan i april nu. På tal om innebandy så åker jag ner till växjö redan imorgon för att en i laget ska flytta till paris på lördag och det blev ganska hastigt bestämt så man vill ju hinna träffa henne. Mamma, pappa och Markus skulle ändå ner till växjö för att hämta ett fotskydd till Markus och för att köpa en ny micro, vi skulle egentligen åkt till jönköping men skyddet är i växjö och det skiljer inte så mycket mil så mamma och pappa sa att de likagärna kunde köpa micron där och eftersom jag ändå tänkt åka ner på onsdag med tåget så sparar jag ju de pengarna när jag åker ner imorgon, tänk så bra det kan bli. Har planerat in en träff med fatima på onsdag med, så bra så.
Nu väntar sängen på mig, sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0