inte mycket gjort

Idag blir det inte mycket gjort från Matilda Engs sida, suttit och kollat på film efter film, förskylningen sitter i, vi är inne på tredje veckan nu och min kropp är verkligen helt slut idag. Evelina kom på besök innan, lockade hennes hår för att se om hon kunde ha det så på julafton, hon såg ut som en liten ängel.
Ikväll blir det lugnt, blir sängen tidigt för vi ska upp tidigt imorgon för att åka till ullared, har fått en lista av mamma på vad hon behöver, jag själv har inte direkt skrivit upp något, mer än ett par termobyxor. Kanske hittar jag en klänning till julafton, skickade tillbaka skjortklänningen jag betällt, kanske kan hitta något liknande? En rödrutig skjorta var det, superfin faktiskt. Nu ska jag kolla på svtplay, det är där jag hänger nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0