Julen är över

Nu är den förbi, julen. Har varit toppen dagar, julafton beståd av promenader, massa matt, skratt och spelande, en lyckad julafton. Juldagen spenderade jag med Sandra, Petra och Alexander, vi spelade spel och hade det allmänt trevligt, saknat de där kvällarna. Igår var det annandagsfotboll som gällde, dock i värnamo istället för Gnosjö i år, efter det gick vi till eve och mikael, åt mat, spelade spel och kollade på när främmande människor berättade om sina fyllor, rätt roligt att lyssna på vad det varit med om. idag ska jag mestadels slappa, eve och mikael kommer och äter mat här ikväll, morgondagen består troligtvis av jönköping och bio med mamma och pappa och kanske någon mer, men det är inget bestämt än. Nu ska jag snart kolla på andra delen av stenhuggaren. Ha det bra mina vänner och hoppas ni haft en riktigt bra julhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0