Nyårslöfte

Alla dessa nyårlöften, jag har valt att inte berätta mitt nyårslöfte för någon, ser ingen mening i det, jag gör det bara för min egen skull, och inte för någon annan. Kan iallafall berätta om Min, markus, mammas och pappas "diet". Från och med måndag och två veckor framåt ska vi inte äta några kolhydrater, förutom till frukost, då får vi äta havregrynsgröt och knäckebröd, inget bröd, men det äter jag ändå aldrig. Annars är det bara kött, sallad och frukt som gäller i två veckor, har precis gjort en matlista för den första veckan.
Nu måste jag snart hoppa in u duschen, är alldeles kall efter en vinterpromenad ute i kylan. Ikväll är det fest, ska dricka massa skumpa! :)

ps. imorgon tänkte jag berätta om vad jag varit med om det här året ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0