opassande

Jag är fortfarande sjuk, men i natt har jag iallafall fått sova lite mer. Halsen är tjock som jag vet inte vad. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, ikväll har jag match som jag inte får vara med på nu, imorgon fyller jag år och gnosjöfolket kommer ner och det ska firas, kan det bli mer opassande? Har dessutom ett seminarium som jag måste gå på för annars måste man skriva två sidor om något som inte ens är intressant. Det var lättare att vara sjuk på gymnasiet för då gjorde det ingenting om man missade en lektion. Nu blir det en stor kopp med Te och lite pepparkaksfil till det, undra om den är god?

Kommentarer
Postat av: Emma

Pepparkaksfil låter spännande, du får krya på dig. Hoppas du blir frisk och kry tills i morgon! :) Kram!

2009-12-04 @ 15:56:56
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0