Pluggar

Sitter på bibblan och pluggar med Matilda, Fatima och Tesse. Vi skriver för fullar muggar om utsatthet. Jag har skrivit ungefär hälften så känner mig ganska duktig. Den ska vara klar till tisdag, så det här fixar vi enkelt. Förövrigt är jag inte alls pigg idag, det blev sent igår, klara och markus gick hem vid elvatiden och efter det kunde jag inte somna för jag var alldeles för pigg. Så idag har jag klantat mig lite men det ska vi inte gå in på. Nu ska jag nog köpa mig lite lunch, börjar kurra i magen, behöver lite energi så jag kan plugga vidare sen.

Kommentarer
Postat av: kossan

du missade detaljen om jägern... muhahhahahaha!!!Att rekomendera ikväll också!!

2009-12-10 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0