Vi ses på lördag..

Min far han sa, ibland kan det kännas så tungt och hårt att stå ensam kvar och när allting känns kallt och det regnar överallt ja då ses vi på lördag någonstans. Ett brev en rad jag läser de om och om igen och blir glad för där står allt blir bra, hoppas allting känns kallt och det regnar överallt så ses vi på lördag, JA DÅ SES VI PÅ LÖRDAG ja då ses vi på lördag någonstans...

visst är det lördag igen och jag har varit och jobbat, så får en kosing på kontot i januari, i december med för den delen, det tackar vi inte nej till. Har precis ätit lite lunch och ska snart sätta igång och julstädar, har inget bättre för mig, så jag ska skruva upp och sjunga för fullar muggar och jag skiter fullständigt i mina grannar idag för de brukar inte bryr sig speciellt mycket om mig. Ikväll kommer daniella, blir varmsmörgåstårta och kanske en drink till det. det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0