bra helg utan mobil

Helgen är över snart och den har varit toppen. I fredags pluggade jag med fatima, alexander och matilda, sen hämtade jag och markus evelina på stationen, gick en sväng på stan. Sen hem fort och sen iväg för att kolla på innebandy, Ingelstad-Olofström, fel lag vann. I lördags kom först mamma och pappa, vi åkte till värens vallen för att se markus spela, senare kom Petra, alexander och björnell. När markus spelat klart åkte jag och mamma iväg för att kolla på evelina, de vann med 2-1 och evelina gjorde båda målen, självklart! Tacos i markus lägenhet sen för hela slanten! Sen gick alla utom mamma och pappa över till Björn för lite förfest, lite segt eftersom man inte kände många, Sivans för mig, petra, alexander och björnell, och självklart visste alla att alexander var alexander och inte markus, eller hur var det? :)
Avslutade kvällen med en hamburgare på Statoil, och kvällens "citat" som jag skrattade länge åt.

Alexander till petra: "Är det verkligen du petra? Antingen är du jävligt full eller så äter du"
Petra: Ehmm... både och?


Ni kanske inte tycker det är lika roligt som jag, men det var verkligen roligt. Mindre roligt var det att stiga upp klockan 7 för att se markus spela kl 8, puh, vi var trötta vill jag lova. Nu har de åkt hem, och jag hoppas på fler besök då vi ska göra sivans, och bara så du vet Sandra, Så ska du hänga med då! ;)
för att få rubriken att hänga ihop med inlägget får jag väl avsluta med att säga att jag är mobillös, så om jag inte svarat på era sms så är det inte för att jag inte vill, utan för att jag inte fått dem! Och jag ska säga er, att det är fan inte lätt utom mobil när man inte har hemtelefon och när familjen dessutom bor på annan ort.


Kommentarer
Postat av: sandra

sjävklart ska jag det!! :)

2009-02-01 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0