en lyckad helg

Ännu en helg är snart förbi. I fredags var hela familjen i töllstorp, vi simmade och så tävlade vi vem som kunde springa fortast i vattnet. Petra och Evelina sa att vi andra fuskade, inte skulle väl vi? :)
gårdagen började med träning på gymmet med petra sandra och evelina. Efter det var det ags för fotboll. Fick träffa Fatima. och dessutom pratade jag med min blivande tränare, jag vågade inte först men sen när jag väl pratat med honom var det inte så farligt. Ska börja träna med Hovshaga efter vfun. Äntligen ska jag få spela fotboll igen!
Igårkväll firade vi markus och alexander, tårta och allt. Avslutade kvällen med de tre filmerna vi hyrt. Fast jag somnade två grr under den sista så jag gick och la mig tillslut. Men vi lyckades faktiskt hyra tre bra filmer, Hur ofta händer det oss? Nej, precis, aldrig.
Idag ska jag plugga, hjälpa alexander och petra, jag får packa upp efter som jag inte kan lyfta så mycket. men får se vad klockan är när jag pluggat. Sen blir det bio med mamma, ska se Wallander. Och om jag hinner ska jag upp till Ida som fyller 21 idag, annars ses vi på tisdag.
Sen har jag inte mycket mer planerat, jag ser fram emot nästa helg. Jag, Sandra, Fatima, Annie och Frida ska laga mat och sova över hos Petra. Vi kommer ha så mysigt. Hoppas veckan går fort!
Det har varit en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Banana(:

sv: va kul :) Hoppas vi kommer mötas någon gång igen :)

2009-02-15 @ 20:21:25
URL: http://annaaac.blogg.se/
Postat av: fatima

VI SKA DRICKA OCKSÅ !! glöm inte de;) haha

2009-02-16 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0