första dagen

första vfu dagen avklarad, jag hade ångest innan jag började, men när jag väl kom dit insåg jag hur mycket jag älskar att jobba med barn. Så första dagen var bra, dock inte lika bra som dramapassen i skolan, men det är ingenting som slår dem. Har även hälsat på mormor och roland idag, länge sen jag träffade de. När jag kom hem fick jag ett efterlängtat brev från folksam, har ju skickat in bilder på mitt ärr och fick nu reda på hur mycket pengar jag kommer att få. har haft sån ångest över att jag inte har kunnat spara så mycket inför Spanien resan, den är nu räddad! Vilken lättnad!
Ikväll blir det lugnt, har ju en till två vilodagar från träning i veckan och en av de fick bli idag. Imorgon ska jag ut och gå med Ida, ser jag fram emot, har mycket att ta igen!

Kommentarer
Postat av: sandra

simma imon ju:) &hur mycket pengar fick du??:D

2009-02-10 @ 09:11:56
Postat av: Anonym

ja, ser verkligen fra emot simningen! :) kan berätta imorgon!

2009-02-10 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0