fredagsmys

efter en bra vecka med mycket stoj och stim med barnen är det rätt skönt att det är fredag. Är precis hemkommen från värnamo, handlat lite grann. Ikväll blir det fredagsmys med mamma och pappa, ska kolla på "på spåret" och mysa lite. Skönt med en lugn kväll, för imorgon blir det annat, tjejkväll med de bästa, jag tror på en kväll med mycket tjöt och skratt, det är så det brukar gå till :)

ps. jag har mobil igen så skickar gärna sms så jag får erat nummer, endel har försvunnit. ds.

Kommentarer
Postat av: sandra

tro inte att du får mitt nummer iaf!! så de så. ;) haha. imon blir det toppen på knoppen!! Men vi ses redan vid 9,30då?:)

2009-02-20 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0