Helgen

Ännu en helg är förbi, har haft fullt upp. I fredags var jag i värnamo med mamma och pappa, sen blev det vin och ostbricka när vi kom hem. i lördagas steg jag upp för att träna på frisko med sandra. På kvällen var det tjejkväll med god mat, sing star och ett mycket trevligt sällskap. Vaknade upp hos Petra i söndags och åt frukost tillsammans allihopa, sen blev det träning med evelina. det var riktigt segt, kroppen sa ifrån och vi gick in och bastade. Handlade och hade tacokväll. en toppen helg verkligen! Idag vaknade jag upp efter att ha svettats som en gris och haft ont i hela kroppen med 30 grader feber. Ingen åviken idag, och inte imorgon heller. Jag som skulle åkt till Krister och kolla tänderna idag. Mamma, pappa och evelina fick åka utan mig. Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, vill verkligen inte vara sjuk, jag vill vara på åvikenskolan, ska ha mitt drama denna veckan, och på torsdag ska jag åka till växjö. Jag hoppas innerligt att jag bli frisk.
Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv och vänta på att mamma och pappa ska komma hem, men det blir nog så att jag somnar och de får väcka mig när de kommer hem.

Kommentarer
Postat av: petra

jag hoppas innerligt att du inte hade 30graders feber utan typ ca 40?! ;)

2009-02-24 @ 09:15:11
Postat av: Ema

Men stackars, Du måååste bli frisk! Du får vila massa så du kryar på dig :)

2009-02-24 @ 10:51:19
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: matilda

haha oj, menar självfallet 40 grader ;)

2009-02-24 @ 15:23:04
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0