ingen rubrik

det är lördag och nu längtar jag faktiskt hem. kommit fram till att det ska bli skönt att vara hemma i gnosjö ett tag. Växjö är ju bara en timmas tågfärd bort, det är ju ingenting. Idag kom markus och väckte mig halv 9, har ju ingen väckarklocka så han fick väcka mig idag. Vi åt frukost sen gick vi till biblioteket och pluggade lite.
Ikväll kommer Anna, ska äta lite och förfesta lite innan vi går upp till karin på inflyttningsfest, sen är det nog Sivans som gäller om det inte blir Oleo, men lutar mer åt Sivans för min del.
Ska pallra mig iväg och träna nu tänkte jag, får hoppas jag vaknar tidigt imorgon med så jag hinner träna innan jag åker till Gnosjö.

Igår skrattade jag som aldrig förr, jag och emma skrattade åt allt och inget, Riktigt trevligt var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0