lill lördag

Är precis hemkommen från min enda lektion denna dagen, Drama. Som vanligt var det lika roligt som det brukar vara. Vi lär får magmuskler för vi skrattar ju konstant hela tiden.
Idag blir det plugg igen med Fatima, sen ska vi till Klara och äta lite mat och prata av oss, vi ska ha lite lill lördag.
Imorgon är jag ledig, så jag ska passa på att storstäda här innan jag åker till gnosjö för vfu. På fredag går jag från 9-12 sen ska jag och markus ner till stan och fixa lite saker till honom. Sen ska jag äntligen få träffa Emma, som jag saknar henne, vi har inte setts på snart 2 veckor. Tänkte på det häromdagen att det är rätt lustigt att man kan bli så bra vän med någon på bara ett halvår. Det känns som jag kännt Emma, Fatima och Klara hela livet, men det är bara ett halvår. Men det är när man känner så som vänskapen håller längst. Jag och Petra kom på att det vara samma sak med oss, Vi började i samma klass på gymnasiet och kände inte varandra alls då, hade bara möts i fotbollen. Vi blev jättebra kompisar nästan direkt, och hon är nu idag den person som står mig närmast. Det är fler vänner jag känner exakt likadant med, men jag kan ju inte sitta här och rabbla upp alla, ni kommer ju ändå inte orka läsa allt. Ni vet om det själva, för det är det som är riktig vänskap, ma behöver inte prata i telefon hela tiden och säga att man finns där, för om man är så bra vänner så vet man redan att de alltid kommer finnas där, vad som än händer. Så känner jag med mina vänner!
Nej nu ska jag inte sitta här och skriva världens längsta inlägg för det orkar jag inte. Nu får det blir lite lunch sen en powernap :)

Kommentarer
Postat av: Ema

Jag tror en gubbe kan ha hört mina svordommar på cykeln :P Och håller med om att de känns som vi känt varandra mycket längre! ^^, Fredag blir skoj! :D

2009-02-04 @ 16:09:08
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0