på bättringsväg

Nu har jag varit hemma i tre dagar, och det suger vill jag lova. Men idag är jag faktiskt nästan feberfri, men ack så trött och seg jag är. Var precis nere på banken, skulle ta ut en stor summa pengar till mamsen, och nu är jag helt slut. Krafterna försvinner verkligen när man har feber. De senaste dagarna har jag kollat på en hel drös med filmer, en massa avsnitt av scrubs, två avsnitt av 90210, och nu ska jag snart kolla på Ghost wisperer. det gäller att fördriva tiden på bästa sätt när man är sjuk. För det är ju verkligen så tråkigt. Tur man har petra som ringer och berätta roligt skvaller så man får sig ett gott skratt. Men imorgon tänker jag inte ha tråkigt, för då är det åvikenskolan som gäller igen. Om nu inte febern kommer tillbaka ikväll. Får hoppas att den inte gör det. Går från 7.30-12.30 imorgon sen ska jag iväg och klippa mig, men vet inte hur ännu, tänkte färga håret med, men ska jag ha ljust eller mörkt? Kom gärna med förslag! sen bär det av mot växjö, bowling och kinamat med tjejerna,kommer bli toppen, om jag nu orkar bära ett klot när alla krafter är borta. Det blir nog en bra kväll ändå, får ju äntligen träffa Växjöbrudarna!! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

det avr kul att äntligen få se dig på skolan igen=)

&du det var kul! hahaaa!

2009-02-26 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0