på hemmaplan

Nu är jag hemma i Gnosjö. Blev en bra sista helg i växjö, sista helg för ett tag alltså. I fredags var Emma hos mig, vi lagade mat, vegetarisk mat dessutom. Var faktiskt riktigt gott, jag kom fram till att Qourn smakar som kyckling.
Gårkvällen var riktigt lyckad, Anna och Jayne kom till mig, vi åt lite mat och tjötade. Sen kom Emma B och Johanna innan vi gick upp till karin. Var där ett tag, sen gick vi vidare till Daniel där det var ett jävla liv. När vi kom kastade de runt en platsblomma på varandra och det hela slutade med att de senare under kvällen kastade runt ölburkar och de krossade även en glasflaska. Galna grabbar med andra ord. De drog vidare till Oleo, vilket jag verkligen inte var sugen på, alldeles för dyrt för min ekonomi. Jag försökte istället få tag på markus, vilket var omöjligt utan mobil. Fick hjälp av Sara. Det visade sig att han var på Sivans, tänkte dra dit men gick och la mig istället. Precis när jag somnat kom markus och plingade på, trodde det var grannarna som jävlades först. Vi gick till statoil och köpte lite nattamat sen traskade vi tillbaka mot campus, sov i markus soffa i natt.
I eftermiddags kom pappsen och hämtade mig, tråkigt att lämna markus ensam i växjö, eller han är ju inte ensam, men han har ju inte sin lillasyster där längre ;)
Nu ska jag tjöta sönder mamma och pappa, har ju knappt pratat med de nu när jag är mobillös. Sen ser jag fram emot att sova lite, har fått lov att sova i markus stora säng, så jag slipper madrassen! :)

Kommentarer
Postat av: Banana:)

Sv: Okeej det ska jag göra:D men vad handlar serien om ?:D

2009-02-08 @ 22:05:43
URL: http://annaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0