redan torsdag

Det är redan torsdag, denna veckan har faktiskt gått riktigt fort. Kan bero på att jag har varit ganska sysselsatt. I tisdags när jag slutat var jag ute och gick med Ida. På kvällen var jag och bastade med eve och pe.
Igår började jag, sandra och petra dagen med att simma, vi var uppe med tuppen. God frukost och mycket tjöt!
igår kväll tränade jag äntligen innebandy, när man inte tränat innebandy på ett tag så känns det i kroppen dagen efter vill jag lova. Men jag ska ändå upp och simma med laget sen, mitt älskade hillerstorp. Pratade med min kanske blivande tränare i tisdagskväll också. De spelar match mot Spirit på lördag så ska prata med han då också. Spännande! :)

Annars har jag inte gjort mycket idag, jag och evelina var ute hos petra och alla flyttkartonger innan. Nu ska jag bara vänta på att klockan ska gå så det blir träningsdags fort.

/t.

Kommentarer
Postat av: sandra

glöm inte träning på lördag med :D

2009-02-12 @ 17:15:19
Postat av: petra

haha, ja, jag och alla flyttkartonger har blivit bundisar nu i veckan. ;)

2009-02-12 @ 20:03:06
Postat av: klara

hihi du är för go du vännen =) Måste erkänna att campus känns lite dött utan dig...vi får ta igen det sen när du kommer tillbaka!

2009-02-12 @ 20:18:54
URL: http://klarasteen.blogg.se/
Postat av: Banana(:

sv: om matchen: jag vet inte än, ska till Ullared så jg kanske ska stå andra halvlek. ska du kolla ? :D

2009-02-12 @ 21:12:20
URL: http://annaaac.blogg.se/
Postat av: Banana(:

ska du börja träna i hovshaga? :D

2009-02-12 @ 21:15:27
URL: http://annaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0